Wednesday 29 May 2013

Cinta mesti ada pergaduhan

Erm.... setiap percintaan mesti ada dugaan nye.... Allah nak uji adakah kita sabar dengan dugaannye,,, erm selalunye saya seorang yang ego dan keras kepala tpi x tau kenapa dengan pemuda ni saya buang ego,,,, saya jadi seorang yang lain... dimana saya mudah memohon maaf x ego x keras kepala mungkin ini la kebaikannye kot....

 Tp x tau plak pemuda ni cepat terasa aty... erm mengalahkan perempuan tp saya harap sangat dye sesuai dgn saya , faham kerenah saya,,, boleh terima keluarga saya...... tp dgn pergaduhan dapat mematang seseorang dan secara tidak langsung boleh mengeratkan hubungan yela dah gaduh mesti la ada yang pujuk kan.... mungkin kali ini saya selepas ni faham 2 sendiri la....

Erm alhamdulilah sekarang saya dengan dy dah ok.erm hope pasni x da lg... dye pun dak ok... dye sebenarnye stress dgn masalah dye... disebabkn dye x da mood saya kena tempiasnye... tp dye dah ok...

Semoga perkenalan kita kekal selamanye... saya harap dye la jodoh  saya...

No comments:

Post a Comment