Wednesday 29 May 2013

Cinta Pertama

Erm ini lah cinta pertama saya semasa tingkatan 6 dye seorang yang sangat sayang kan saya.... dye sanggup wat pe sahaja demi saya.. kitaorang berkenalan dengan pergaduhanan dimana dyekacau saya dengan sms and miscall pantang saya orang kacau cam tu.selepas kitaorangmula berkawan masa tu dye ada masa dgngirlfriend dye so saya jg cikgu kaunseling la.... kira orang tgh la dlm pada masa yang samadyetertarik dgn saya... dyepun putus dgn gf dye sebab dye x tahan gf dye main kayu tiga.. dye pun cauple dgn aku. Pada mulanyeaku xberapa terima dye sebab taraf kitaorang berbeza tp disebabkandye terlalu sygkat saya, saya pun terimamencintai dye seperti mana dye mencintai saya.

Saya rasa sgt bahagia dan beruntung dapat bf yg betul 2 mencintai saya.hubungan sya dgn dye bertahan setahun , sayamemang syg kat dye tp parents saya hanya benar kan saya berkawan sahaja dengan dye...

Saya pun ambil keputusan berpisah dengan dye, perpisahan ni sangat perit kerana saya telah menyayangi dye...dye seminggu x ke sekolah... saya juga pujuk dye kita berpisah sekarang x semestinye x boleh sambung balik. Jika hubungan dan jodoh kita kuat kita mesti disatukan balik... baru ladye ada semangat nak g sekolah. Sehingga sekarang dye masih menjadi sahabat dan kawan rapat saya , dye akan ada semasa saya senang  dan sedih...

 Dye la kekasih pertama dan dyela yang mengajar saya dan memberi saya rasa ape itu cinta... terima kasih awak kerana terlalu baik dan sayang kn saya sehingga ari ni.. tp sayang kita akan tetap jadi sahabat selamanye..... saya juga nak terima kasih diatas semua pemberian awak kat saya terlalu banyak...

Kenangan bersama awak akan saya kenang sampai bila bila...awk la cinta pertama saya dan saya x kan lupa kan awak... tp ape ape pun cinta terakhir saya adalah abadi.....

Terima kasih sahabat ... kita akan sentiasa menjadi sahabat selamanya... kau lah kenangan terindah buat ku...

Bila ingat awak je mexti terkenangan lagu Saleem tinggal kenangan.....

No comments:

Post a Comment