Monday 27 May 2013

Cinta monyet

Seperti orang lain saya juga mempunyai pengalaman cinta monyet di bangku persekolahan..... dulu mana ada hanphone... kitaorang main balas balas surat je...itu pun di sekolah agama je.... percintaan kita tidak lama ...kita orang pun lose contact apabila masing masing masuk sekolah menengah berlainan..saya masuk sekolah convent dimana semua pelajarnya girl ..... sehinggahlah tamat tingkatan 5 .....

Selepas tu saya memasuki tingkatan 6 di Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Sri Amar Di Raja Muar... setelah begitu lama aku tidak bersekolah bercampur dengan lelaki... aku terpaksa juga...... dekat 3 bulan aku tidak mempunyai kawan lelaki...dalam masa yang sama saya agak tidak suka dengan seseorang budak lelaki ni coz dye bajet baik je bagi saya... tetba saya dapat sms dari seseorang yang tidak dikenali... pada mulanya saya agak garang dan memarahi dye coz saya tidak suka dikacau oleh seseorang yang tidak dikenali...

Saya tidak sangka dengan sms marah memarah bertukar menjadi sayang....pada mulanye saya hanya berkawan sahaja tp saya pun tidak tau macam mana leh sayang kat dye...
Dan bagi saya dye lah cinta pertama saya......

Nak tau kenapa, macam mana dan bagaimana perkenalan kita.....

Tunggu esok ye dah lewat saya naktido sok saya sambung cerita saya ye....

No comments:

Post a Comment