Wednesday 29 May 2013

Cinta Oh Cinta

Selepas putus saya rasa nak jadi single selamanye. Kerana senang.. agak agak ada orang berkenan datang je meninang tu pun parent saya setuju la....beberapa bulan selepas tu ada la yang masuk jarum pada mula nye cam dah ok tp kita orang bertahan 3 bulan je lepas tu saya minta putus,,,

Erm lama la saya single sehingga la tahun lepas,... ada la seorang hamba Allah ni dye kawan semasa sekolah tadika...kitaorang pun berkawan la tp x tau la saya nampak dye ada hati kat saya dye pun baik dngn parents saya tp kenapa entah aty saya x leh terima dye lebih dr seorang kawan,....

Tapi x tau kenapa pada 17 april semasa perkenalan calon pru, saya terpikat kat seorang pemuda ni... orang nye kecil , smart dan comel,, pada malam tu tunggu gak dye tgr tp upenye x pun ... saya pun x tau cam mana nk knl dgn pemuda ni...nak jd kn cter semasa penamaan calon kita berjumpa lagi...pada ari tu juga la pemuda tu menegur saya di hadapan emak.. dye la lelaki pertama berani tgr saya dpn mak.. kitaorang pun berkawan mulai 20 april 2013 ni la tarikh keramat  selepas seminggu berkawan.. parent saya cam bagi green light je... kitaorang berkawan tanpa halangan.. parents saya pun dah kenal dye,,,

Dalam masa berkawan hubungan makin serius sehingga bercinta... tetapi bila dah bercinta banyak pula dugaannye... mungkin allah nk tgk saya bersabar dgn dugaan yg datang...

Saya akan sabar menghadapi nye... saya berdoa agar dye la lelaki terakhir yg akn ku cinta andai jodoh ku dgn dye...

No comments:

Post a Comment